Info

 

O nama

Tvrtka ON-OFF d.o.o. osnovana je s namjerom dodatne popularizacije biciklizma kao oblika rekreacije i sporta na području RH. Maloprodaja i veleprodaja/distribucija GIANT bicikala i opreme najvažniji je segment poslovanja tvrtke ON-OFF d.o.o. Tvrtka upravlja s jednom vlastiton maloprodajnom lokacijom, GIANT Store Zagreb , Ulica Grada Mainza 21, 10000 Zagreb, te kontinuirano širi mrežu veleprodajnih partnera na području RH. Pored distribucije robne marke GIANT , tvrtka ON-OFF d.o.o. hrvatkom tržištu predstavila je i slijedeće robne marke:

Svaka od prethodno navedenih robnih marki vodeća je u svom segmentu te predstavlja jedno od najkvalitetnijh i najpouzdanijih opcija na globalnom biciklističkom tržištu.

PODACI O SJEDIŠTU TVRTKE

 

ON-OFF d.o.o. za trgovinu na veliko i malo
Zadarska 63
10000 Zagreb, Hrvatska
info@on-off.hr
OIB 91359188772
MBS 080232341
IBAN: HR1023600001102220599
Subjekt je upisan u Trgovačkom sudu u Zagrebu na reg.ul. 1-8595., temeljni kapital 37.100,00 kn u cijelosti uplaćen u novcu.

 

MALOPRODAJA

GIANT Store Zagreb
Ulica Grada Mainza 21
10000 Zagreb, Hrvatska
385 1 3757 725
385 91 44268 00
385 91 GIANT 00
info@giant.hr
https://www.facebook.com/GiantHrvatska/

 

Radno vrijeme:

pon - pet: 08:00 - 20:00

sub: 08:00 - 15:00

 

WEBSHOP

GIANT.hr

Ulica Grada Mainza 21
10000 Zagreb, Hrvatska
webshop@on-off.hr

 

VELEPRODAJA

ON-OFF d.o.o.

Ulica Grada Mainza 21
10000 Zagreb, Hrvatska
​ 385 99 44268 40
​veleprodaja@on-off.hr

 

Načini plaćanja (GIANT Store Zagreb / www.giant.hr)

 

GIANT Store Zagreb:

 

  • plaćanje po ponudi
  • plaćanje novčanicama
  • plaćanje kreditnim karticama:
    • American Express – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Diners – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Master Card – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Maestro (ZaBa / PBZ) – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Visa (ZaBa / PBZ) – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
  • plaćanje potrošačkim kreditom:
    • American Express – mogućnost plaćanja od 13 do 60 rata
    • Diners – mogućnost plaćanja od 13 do 60 rata
  • pri plaćanju na rate, iznos rate ne može biti manji od 500,00kn

 

www.GIANT.hr

 

  • plaćanje po ponudi
  • plaćanje pouzećem
  • plaćanje kreditnim karticama:
    • American Express – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Diners – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Master Card – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Maestro (ZaBa / PBZ) – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
    • Visa (ZaBa / PBZ) – mogućnost plaćanja do 12 rata bez kamata
  • pri plaćanju na rate, iznos rate ne može biti manji od 500,00kn

 

Pogodnosti

Doživotno jamstvo

Doživotno jamstvo na okvir vrijedi za sve GIANT modele proizvedene nakon 2012. godine. Sve detalje koji se dotiču jamstva, možete pogledati u našim jamstvenim uvjetima

Besplatni prvi servis

Kupnjom bilo kojeg GIANT bicikla ostvarujete pravo na prvi besplatni servis*, na prodajnom mjestu gdje je bicikl kupljen. Kupac je obavezan u roku od 30 dana od kupovine donijeti bicikl u trgovinu gdje je bicikl kupljen ili u bilo koje drugo GIANT ovlašteno prodajno mjesto / servis * , kako bi se izvršila kontrola ispravnosti bicikla i/ili prvi servis.

*Prvi kontrolni servis besplatan je iskjučivo na prodajnom mjestu gdje je bicikl kupljen

GIANT kartica vjernosti

  • - 5% popusta kod svake kupnje - višekratno
  • - 15% popusta kod kupnje GIANT bicikla - jednokratno
  • - 25% popusta kod kupnje GIANT opreme - jednokratno
  • - 50% popusta kod usluge servisa – jednokratno
  • - besplatan najam GIANT TEST bicikla - jednokratno, na jedan dan
  • - besplatan RIGHT RIDE bike fitting, jednokratno

* prethodno navedeni popusti vrijede za gotovinsko plaćanje, a može ih iskoristiti isključivo vlasnik kartice uz predočenje osobne iskaznice 
* prethodno navedeni popusti obračunavaju se na redovne cijene, odnosno ne zbrajaju se na sniženja ili akcije koje su u tom trenutku važeće na pojedinom prodajnom mjestu 
* popusti kod kupnje bicikla i opreme te kod usluge servisa mogu se iskoristiti jednokratno, a putem izdavanja jednog računa s ostvarenim popustom isključivo vlasniku kartice 
* 50% popusta na uslugu servisa može se, uz prethodnu najavu, ostvariti isključivo u razdoblju od listopada do travnja (u „pod sezoni“) * pravo na besplatni, jednodnevni najam bicikla može se, uz prethodnu najavu, ostvariti isključivo kada su testni modeli na raspolaganju 
* pravo na besplatni RIGHT RIDE bike fitting može se, uz prethodnu najavu, ostvariti isključivo u GIANT Store-u u Zagrebu

Najam testnih bicikala

Gotovo je nemoguće kupiti performance bicikl bez da se isti prethodno proba. Upravo iz tog razloga u trgovini GIANT Store Zagreb, na raspolaganju vam stoji 20-tak testnih bicikala koje možete isprobati prije kupnje. Cjenik najma pogledajte niže dolje a iznos koji ste platili odbija se od iznosa kupnje odabranog bicikla ili opreme.

Cjenik najma testnih bicikala:

Najam bicikla maloprodajne vrijednosti do 10.000 kn

  • 1 dan – 199,99 kn
  • 2 dana – 299,99 kn
  • 3 dana – 399,99 kn

 

Najam bicikla maloprodajne vrijednosti do 20.000 kn

  • 1 dan – 249,99 kn
  • 2 dana – 349,99 kn
  • 3 dana – 449,99 kn

 

Najam bicikla maloprodajne vrijednosti iznad 20.000 kn

  • 1 dan – 299,99 kn
  • 2 dana – 399,99 kn
  • 3 dana – 499,99 kn

Vrijednost plaćenog najma možete iskoristiti kod kupnje bicikla i GIANT opreme. Kod kupnje bicikla umanjenog maloprodajnog iznosa odabranog modela za vrijednost prethodno plaćenog najma možete iskoristiti najkasnije u roku od 30 dana od dana istaknutog na računu. Kod kupnje GIANT opreme, rok je isti dan kada bicikl vraćate u GIANT Store Zagreb.

 

Više o najmu testnih bicikala možete saznati ovdje .

Bike fitting

Kupovina novog bicikla nosi sa sobom mnošto opcija, raznih specifikacija i čudnih, "nerazumljivih" riječi i izraza. Stoga ispravno izabrati i odlučiti se, nije uvijek lako. Pomoći ćemo vam odabrati pravi bicikl koji odgovara vašim potrebama, stilu vožnje i budžetu. Right Ride sistem je tu!

GIANT Right Ride  sistem je tu kako bi bili sigurni da će vam vaš novi bicikl savršeno odgovarati. Uz pomoć naših djelatnika posebno educiranih za mjerenja sigurno će te odabrati bicikl prave veličine idealno podešen vašoj poziciji na biciklu i vašoj konstituciji. Radi se o vama. Vaše Right Ride mjerenje počinje sa par osnovnih pitanja o stilu vaše vožnje i preferiranom tipu bicikla. Već po vašim osnovnim mjerama (visina i unutrašnja duljna noge) odabrati ćemo idealnu veličinu okvira vašeg budućeg bicikla.

 

Detaljno podešavanje.

Right Ride sistem uzima u obzir sve vaše mjere: koljena, trup, leđa, ramena i njihove pozicije na biciklu. Ovisno da li se radi o sportskom ili natjecateljskom mjerenju rade se potrebne prilagodbe kako bi se postigla idealna pozicija za komfor ili performanse. Određuje se optimalna pozicija sjedala, pravo sjedalo, pozicija koljena, leđa, ramena, optimalna duljina lule volana, visina i širina volana.

 

Prilagodba na vašem biciklu.

Nakon samog procesa mjerenja i podešavanja svi parametri i mjere se prenose na vaš novi bicikl kako bi već za prvu vožnju u potpunosti bio prilagođen baš vama.

Cjelokupan proces traje od 20 do 45 minuta.

 

GIANT RIGHT RIDE - kratke upute

 

Odabir pravog bicikla                                                                                                                      

  • gdje se najčešće želite voziti? (cesta, makadam, šuma....)
  • koliko će te se često voziti? (2x mjesečno, 1x tjedno, 2x tjedno, češće...)                                                                                                                            

Prava veličina okvira

  • Osnovno mjerenje: a) visina, b) unutarnja dužina nogu, c) tjelesna masa/figura i flekibilnost             
  • Odabir bicikla/modela (godište, tip i model bicikla)                                                                                                                        

Pravi “FIT”                                                                                                                         

  •  Standard = za smanjiti umor, bol i izbjegnuti ozljede
  •  Sport = balans između efikasnosti i komfora             

 

Podešavanje svih promjena i točnih mjera na RR simulator:​

  • kut cijevi sjedala
  • dužina kurbli pogona
  • kut sjedala
  • visina sjedala (i dubina)
  • širina volana
  • dužina lule volana           
  • visina volana (i rotacija)
  • pozicija koljena                                                                                                                               


Korisnik pedalira, rade se dodatna potrebna podešavanja istim redoslijedom na točkama 4 do 8.

TEST vožnja

 

Dostava

Većina artikala se dostavlja na cijelom području RH već slijedeći radni dan.

Sve ostale informacije možete pogledati ovdje.

 

 

Prigovori, povrati i reklamacije

 

Uvjeti povrata i reklamacije

Povrati

Naš cilj je da ste Vi kao naš kupac zadovoljni našom uslugom, stoga ćemo na sve načine pokušati opravdati Vaše povjerenje u nas. Ako zbog bilo kojeg razloga niste potpuno zadovoljni sa kupljenim artiklom možete ga slobodno vratiti unutar 7 dana od kupnje uz povrat novca ili zamjenu nekim drugim Vama odgovarajućim artiklom, dokle god artikl nije korišten ili oštećen.

Kako do povrata:

Javite nam se na mail: info@giant.hr ili na telefon: 385 1 3757 725 te ukratko objasnite zašto Vam artikl ne odgovara.

Vaš nekorišteni artikl zapakirajte u originalnu ambalažu.

U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla).

U slučaju da se dogodila naša pogreška prilikom pakiranja poštarinu snosi ON-OFF d.o.o. u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla – dostavnu službu odabire ON-OFF d.o.o.)

Pošaljite ga na adresu: ON-OFF d.o.o., Grada Mainza 21, 10 000 Zagreb, sa naznakom: POVRAT.

Javiti ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

 

Smjernice za najjednostavniju uslugu povrata:

Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte original pakiranje i ne pišite po njemu.

Ako vraćate odjeću ili obuću, ista mora biti nekorištena sa izvornim naljepnicama ako postoje.

Molimo na paket jasno istaknuti velikim slovima: POVRAT

Zadržavamo pravo da odbijemo artikle koji nisu vraćeni u skladu sa našim pravilnikom.

Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku ON-OFF d.o.o.

Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu. Međutim, nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Ako se Vaš povrat ne obradi unutar 10 radnih dana molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike na: info@on-off.hr.

 

Reklamacija

Svi kupljeni artikli pokriveni su punom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas prije kontaktirate na info@on-off.hr

Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

 

Kod reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je sljedeće:

  • Kopija računa bicikla
  • Kopija jamstvenog lista bicikla
  • Popunjen reklamacijski list (click za preuzimanje)
  • Fotografije cijelog bicikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira okvir ili dio (iz više kutova)
  • Fotografije serijskog broja bicikla (nalazi se ispod osovine pogona)

 

Kod reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je sljedeće:

  • Račun artikla
  • Fotografije cijelog oštećenog artikla
  • Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
  • Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)
  • Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

 

U slučaju reklamacije okvira bicikla potrebno je poslikati cijeli bicikl, jasno vidljiv serijski broj koji se nalazi ispod osovine pogona i oštećenje na okviru (iz više kutova) zbog kojeg se pokreće reklamacija. Molimo Vas da fotografije budu jasno vidljive i ne veće od 1MB po fotografiji.

U slučaju reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima. (link na uputstva od bicikla)

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: gume, zračnice, kočnice, bužiri kočnica i mjenjača, sajle kočnica i mjenjača, pakne kočnica, žarulja, zupčanika pogona, lanaca i kazeta, kranzeva, obruča, baterija itd.

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Uporaba artikla/bicikla tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni artikl/bicikl nije predviđen uvelike smanjuje vijek upotrebe, te u tom slučaju artikl nije pokriven jamstvom.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.